perjantai 3. tammikuuta 2014

Dream yourself a dream come true

Uskon, että kun laitat ajatuksesi kohti hyvää, hyviä asioita tapahtuu. Jos junnaa negatiivisilla ajatuksilla omia toiveita ja halujaan vastaan, ei mitään hyvää varmasti tapahdu. "En osaa. En pysty. Olen liian sitä, en ole tarpeeksi tätä. Ei ole rahaa. Mutta kun..." Nämä ajatukset ovat osaksi pelkoa, osaksi laiskuutta. Ei uskalleta aidosti lähteä tavoittelemaan haluamaansa vaan jäädään kellumaan "ihan hyvään" elämään. Mikäs minulla tässä ollessa, kaikki on ihan hyvin. Ihan hyvässä ei ole mitään pahaa, jos et ole tyytymätön elämääsi. Itse asiassa ihan hyvä on erittäin tärkeä tuleva ja menevä vaihe elämässä. Mutta tyytymättömyys syö ihmistä ja näkyy ulospäinkin. Tyytymättömyyden kanssa pystyy elämään, mutta voiko se olla parempi kuin yksi epäonnistuminen? Epäonnistumisistahan syntyy myös oppeja.

Miksikö minä osaan kertoa tämän? Siksi, koska juuri minä olen ahkera unelmoimaan ja myös ampumaan unelmia alas. Nyt kokosin omia unelmiani kuvina muistoksi itselleni seuraavanlaisesti:

 
Talo, jossa minulla ja perheelläni on tilaa touhuta yhdessä, mutta myös mahdollisuus omaan rauhaan ja itsensä toteuttamiseen.


 
 
 
 
Arjen unelmia- kuraeteinen
 
 
+ terve lapsonen (ruskeat silmät ja tyttö ovat plussaa) ;)
 

+ karvainen ruttunaama ja mahdollisesti muita karvaisia ystäviä
 

Haluan nähdä paljon maailmaa.
 

Elää arkea edes hetken Suomen ulkopuolella.
 
 
Lähteä hiljentymään x ajaksi. 
 
 
Tehdä road trip accross America.
 
 
Saada ja ottaa vastaan haasteita sekä kehittyä omalla uralla.
 
 
Perustaa oma yritys lähimmäisten tuella.
 

Ennen kaikkea haluan luoda iloa ja onnea lähimmäisilleni sekä elää tervettä elämää perheeni kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti